PMR Result [2]

Giler gementar + berdebar + takod td mase g sekola . Mule2 janji na pegi kol 10.30 . Aku pon pegi la 10.30 an . Tengok2 ta de pon membe2 aku neyh .Sampai sekola call erra ta angkat , call nani numbe dye trade nan pakwe dye , call wafa ta dapad . Pahtu aku tunggu la kejap dalam kereta . About 5mins later baru aku turun . Redah je la jumpe kawan ke ta . Dh masok pintu pagar baru nampak erra berjalan ke pagar sambil memegang result . Aku lari la dapadkn si budak kecik itu and aku tanye dapad berape . Pahtu jumpe eyka pulak . Popet2 kejap then eyka balek and erra temankan aku amek result . Masok dalam dewan , whoaa ramay org rupenye . Masok pintu dewan jumpe fiesa , anis and safwa . Popet2 nan merekaa kejap . Then terus g jumpe Teacher Rusiah . Memule salam dulu nan teacher . Jum folloe our conversation :

Teacher : Cari name , then tandatangan .

Dh suda buad pe yg teacher suruh . Tetibe erra datang dduk sebelah aku .

Teacher : Agak2 dapad berape , Putri ?

Aku : Err , urm .

Teacher : Target berape ?

Aku : 5 .

Tengok tu . Sepatah2 aku jawab , punye la nervous giler . Sambil teacher mengeluarkan slip result aku .

Teacher : Putri , this is yours . 4A 4B . Tahniah BI A (sambil salam teacher) .

Aku : Hah ? Ouh . Thanks teacher ajar selame neyh .

Teacher : Ohkey . Cari sijil peka .

Then , jumpe la kengkawan kelass kejap . Tanye dan popet2 lagi dengan mereka . About 20mins , aku and erra jalan ke pagar na balek . Terserempak again nan fiesa , anis and safwa dekad moto . Anis dari jaoh tanye aku dapad berape . Aku jerit la balek dekad dye . Popet2 lagi dengan mereka then say bubye . Erra mama dye dh tunggu kat warong depan . So , kami terpisah sebentar . Balek lah ekod haluan maseng2 .

SMK Dato' Sulaiman , 22org dapad 8A . Alhamdulillah , walao ta dapad ape yg pengetua nak .
SMK Penghulu Saad(lawan paling dekad) , 8org 8A . Yess , sekola Dato' Sulaiman menang . Syukurr :) Kawan2 aku semue hebad2 . Sepupu saudare aku pon same . Aku saje ketinggalan . Huhuhu x(

No comments: