14.11.2011

Salam blogger semua ☺
Hey² & hallu² !
Kenape ekk tajuk entri 14.11.2011 ?
Nak tao kenape ?
Oke , sekarang kite cerita .
Ada 2 story hari neyh , satu geram satu gembira .

Aku cerita yg geram dulu lah ae sebab yg geram tu jadi dulu .
Ceritanye macam neyh :
Neyh masa sekolah la kan , time tu dah habis masa BM . Masa belajar BM tu cikgu suruh amek satu buku and salin dalam buku karangan . Lepas tu dah siap salin mestilah kena pulang balek kan buku tu sebab tu buku cikgu . Then , masa tu cikgu BM dah keluar tapi ada la beberapa budak ta siap salin lagi . Mentang² aku penolong kelas semua letak atas meja aku . Aku bengang aku letak la atas meja sorang budak **** buntal tuh . Dah la buntal lembab pulak tu buad kerja . Then , cikgu BI pon masuk lah kan , minah tuh pon dah siap menyalin , dye boley ambek buku yg aku letak atas meja dea tuh and letak&hentak buku tu kuat² atas meja bestie aku . Eee budak tuh memang dah melampao tahap dewa lah . Bestie aku ape lagi ngutuk+nyumpah dea bagai . Kami ta cari pasal nan dea oke tapi dea yg mulekan dulu musuh² bagai tuh . Pergi jalan lah kao si **** buntal ***l . LOSER kao ! Huh !

Sekarang , lupekan pasal si buntal tuh . Redakan dengan cerita gembira pulak lah . Petang tuh ada kemas kelas . Tapi hujan di tengah hari sampay pukul berape tah . Around 2.50 p.m. baru renyai² . Aku pon time neh ta sura nak pergi ke ta . Call mesej besties ta angkat ta jawab . Lastly , aku redah je lah pergi pukul 3.30 p.m. . Naseb baek ada jugak yg datang and buntal tuh ta datang baguss betol sikap kao . Sini aku bagi tepukan sekali untuk kao *clapp . Damia kecik tu beraninye bawa moto . Aku ta de kawan ta berani na bawa moto . Tapi geram jugak asal lah aku ta redah je bawa moto ekk . Kalao ta boley merayau kejap . Hahak :D Ha , kata kaki lensa kan . Kaki lensa mesti lah ada je gambar baru kan . Kat bawah neh , satu gamba yg kitorang sempat ambek . Tapi sikid kabur lah .

:: dari kiri~nisa,yana,damia,putri,eqa :) ::

No comments: