Kemalangan Kecil

Salam blogger semue ☺
Lama ta update yewp .
Actually , ta de pape pon .
Mule² line intenet ada problem so ta dapad onl fer about 5 days *ouh very bored
Then hari Isnin semalam neh baru line oke sikid .
Tu pon agak lambad banyak .

Oke , ta de pe nak cerita .
Just nak cakap pasal aku accident .
Time raya cina ritu , petangnye g jalan² nan kawans naek moto .
Semuanye 3moto and 4orang .
Damia and me bawa moto sendiri² , nani nan wafa semoto .
Tapi nani nan wafa nak melencong ke rumah pakwenye nani .
Aku nan mia nak pergi cc .
Tengah bawa moto tuh *perlahan je k aku bawa* aku bawa ekod line tepi jeh .
Then , aku brek *idk la mengejut ke tida* terus jatuh .
Oh gile terkejut . Naseb baek mia belakang aku . Kalao ta² tao la sape nak tolong .
Fyi , mujur jatuh dekad nan rumah .
Handle moto senget sikid , aku terus hantar moto kt rumah and tetap pergi juga cc but naek moto mia la .
Kebetulan cc tuh si kecik era yg punye and belakang cc tuh rumah dea .
Sampai cc mia check in pc aku ke rumah era sapu ubat .
Woo , manyak pedih meyh .
Tengok la bahagian yg terluke .

:: neh second day :: 

:: first day ::

Sapu minyak gamat kata mama cepad kering . *hampehh :P
Aku try sapu krim luka lak an . Eh cepad lak kering .
Neh tinggal sikid² je lagi .
Hari Isnin & Selasa aku pergi sekolah pakai selipar *kePAISEan melanda
Hari neh , Rabu aku ta pergi sekolah MC . hha

No comments: