Dea Dah Pergi Jaoh !

Salam semua !


Straight to the point lah , malas nak intro² neh . HOHO~ Dea yg aku maksudkan ialah si pakwe LC . Tapi aku anggap dea macam abg angkat aku sebab umur kitorg jaoh sangad beza . Engad ta sejarah dipanggil pakwe LC dalam entri sebelum² neh ? Lw ta engad pergi baca satu² entri aku ye . HAHA~ jokes sajee . Dea dah gerak pergi Johor Bahru (JB tempat persinggahan dea jeh , katanye nk cari kerja dekadd Singapore tapi aku ta tao lorh) untuk cari duet , dea mao kawen lorh . HUHU~ Terkejut seyy tadi tetibe petang dapad mesej dari dea cakap "Mai take care yourself" , aku pon buad donno jeh la , lw aku balass mesej dea pon macam la dea balass balek . Hmm >.<


Then , petang tadi aku pergi la ruma makwe dea , lepakk² . Aku tanya la "pakwe kao dh gerak ke" , dea pon cakap la "a'ah" . Naseb baek makwe dea ta tanya pape kadd aku . Lw tanya je kenape , lagi pon makwe dea tao aku mesej nan pakwe dea . HUHU~ Pastu tadi , makwe dea cerita pasal dea jeh . Aku iyekan je lah . 


Em wanna say to him :
~ Hati² kadd tempat org nanti
~ Cari la kerja yg halal dan kerjalah rajin²
~ Maaf ta dapad tunaikan permintaan awak sebelum awak pergi JB
~ Panjang umur , kite jumpa oke
~ Org & makwe awak tunggu awak balek


Layann perasaan jap malam² neh . Huhu~

No comments: