Pertandingan Kawad Kaki NGO

Hello people , readers , followers :)
Straight to the point jelah ae .
Pertandingan neh start Isnin-11/4/2011 hingga Rabu-13/4/2011 . Tapi turn sekola aku hari Selasa . Dh ta masuk kelas selama lebih kurang 4hari , latihan berterusan , muka masing² dh lawa . HOHO~
Pagi Selasa tuh pergi bas hantar la , tapi turn kawad tuh lepas rehat tengahari . Sabar jela menunggu . 
Malas cakap panjang² , view jelah gambar² bawah neh .

: Time tunggu bas nk balek : 

: SMKDS Scout : 

: 4SPM2 crew (yg ta pakai cap tuh reserved je actually) : 

: Lepak bawah pokok sementara tunggu giliran : 

: Dari kiri~Fazilah , Aindila , Puteri : 

: Damia with Ain : 

: Abg² kelana yg ajar kawad :

: Ready nak masuk gelanggang : 

: Luruskan barisan , kanan lurus : 

: Ain , Puteri , Ain : 

: Puteri , Damia , Ain : 

: Mia with Kaka Teha :

Aku ta boley lupa kenangan berkawad even aku jadi reserved je . Yg paling aku ta boley nak lupa , beg aku (dh ler bawak handbag) jadi mangsa tempat letak HANDPHONE , KAMERA , BEG DUIT sampai berat sebelah bahu aku . HAHA~
Tapi keputusan kawad tu aku ta tao ag so ta dapad nk story . Maybe taley menang bab salah format , komander salah bagi arahan , kawad terabur . Nak upload video kasi tengok pon segan . HUHU~

No comments: