First Week Exam

Huh ! Hmm , awal² dh mengeluh . Macam mane lah nak jawab paper yg laen² neh . Kay , buat review dulu pasal papers yg dh jawab .


Bahasa Melayu 1 : Buleyy lah , ta pernah² tulis karangan panjang² tapi hari tuh laju jeh tangan neh menulis . One more , thanks to Majalah Dewan Siswa , aku baca majalah neh tu yg senang jeh jawabnye .

Bahasa Melayu 2 : Paper neh really ta buleyy bla , masa dh ler lama , pastu banyak bahagian pulakk tuh . Poning² jawab paper neh .

Bahasa Inggeris 1 : Directed and continuous essay . Yg BM jeh lepas² 350 patah perkataan or maybe lebih sikit kot , lagi nak tulis tuk BI pulakk yg kena 350 patah perkataan jgk . Entah ler karangan pe yg aku buat hari tu .

Bahasa Inggeris 2 : Okeh² je tapi bab yg kena tulis sal short stories tuh payah sikit ouh .

Sejarah 1 : ABCD jeh kok , senang ler jgk .

Sejarah 2 : Neh banyak susah woo . Soalan struktur dan esei . Yg esei tuh ta nak senang lagi doe . Pusing kepale aku jawab soalannyer .

Pendidikan Islam 1 : Agak senang lah , tapi bab yg aku baca ta nak keluar pulakk , yg aku ta baca tu lah yg keluar . Seteress !

Pendidikan Islam 2 : Sama dengan Pendidikan Islam 1 .

Matematik : Aku rasa agak senang lah , sebab aku yakin lah . Eh , bedal . Tapi 1soalan aku ta jawab , yg circle² tu hah .


Untuk second week nanti tunggu habis exam . Ready for add math tomorrow and 8 papers more .

No comments: