Third Week a.k.a Last Week Exam

Hey readers ! Hey followers ! Hey stalkers !

Setelah seminggu ta update story dekat sini , aku kembali dengan cerita baru . *baru ke ? baru la jgk kott , baru habis tengah hari semalam .
Straight to the point dulu lah , aku nak review paper yang aku hadap sepanjang minggu neh .

Prinsip Akaun 1 : Pada aku agak sonangg lah sebab ABCD je tapi ada lah jgk kan aku hantam saja . Bila dapat kertas 25 pon ta sampai per 40 ukee . So sad ouh .

Fizik 1 : Sedang² saja . Aku takut ta lulus je . Hmm

Fizik 2 : Manyak susah gilee woo . Aku jawab bedal² jeh ritu . Tah apa la yg dapat nanti .

Sivik dan PJK : Boleyy lah , bukan masuk dalam kiraan markah pon , so ta amek port sangat tuk paper yg dua neh .

Sekarang , gilee lega dah lepas dari beban exam selama 3minggu neh . Lama tao nak tunggu abes 3minggu . Tinggal tunggu dapat result je lah . Apa la yg akan aku dapat nanti ekk . Harap² ada A dan paling koman pon 1G tapi kalau buleyy ta mao ada G lah kann .

P/s : Cuti² pon sempat lagi cikgu bagi homework masa tengah exam semalam . Naseb baek sikit je , kalau ta aku malas nak buat , haha :D Cuma ta sempat nak mintak kelas tambahan je nan cikgu . Nanti busann ler 2minggu cuti ta buat pape . Huhhu~

2 comments:

Echa said...

hehe..smoga dpt result yg baik nt ea .. :)

cik.Putri said...

thanks ye , hee (: