Kegilaan Terhadap Shawl

Hey peoples !
Disebabkan kekurangan kerja , jadi mengupdate je la apa apa cerita yg terlintas kat otakku neh .
Aku nak cerita pasal Shawl , Pashmina , Selendang Lilit² dan yg seangkatan dengannya lah .
Aku tengok sekarang ramai je pakai shawl neh lagi lagi yg muda belia remaja , pergi sini pakai shawl , pergi sana pakai shawl . Merata dh orang pakai shawl neh . Macam dh trend pulokk .
Gaya nk lilit lilit tu pon macam macam ada sekarang . Siap bagi nama lagi . So , sebagai bahan hiasan bagi entri neh , aku pergi la jumpa Pachik Google , and search for some images . Yg aku tao Hana Tajima . Before this aku memang ta tao siapa Hana Tajima neh sebenarnya . Lepas aku baca beberapa blog tentang Hana Tajima dan page dia dekat fesbuk barulah ku tao . *aku kurang amek tao hal hal semasa , tapi ta bermakna aku sembunyi bawah tempurung oke

: This is Hana Tajima , what a beautiful young lady :

: Contoh contoh Pashmina , cantek siakk design and colour dia :

Kat bawah neh pulakk kengkawan aku wearing pashmina .


: Dia si kecil Rara . Dia sangat cantekk dengan pashmina . Macam macam koleksi pashmina dia dh ada . Kalau dia suka dengan something tu , dia akan mintak dengan mama dia belikan . What a kind mother she have :

: Dan ini Nafiesa or nickname dia Lulu . Tengok gambar dia siap ada Tajima tu . Dia adored gila kot dengan Hana Tajima sebab tu dia tulis itu nama . Dia nampak comel kan dengan pashmina :

1 comment:

Cikbintang said...

jom join GA dan mng tiket wayang!!!

tulis cikbintang sbg referrer..trima ksih

http://ellismelia.blogspot.com/2011/06/attack-block-movie-contest-by-deqlis.html