Masa Senggang Time Exam

Hey readers ! Hey followers !
Ta tau dah nak hupdate pasal apa . Just nak kasi korang semua tengok gambar gambar . Semua gambar neh ambil masa exam hari tu . Kan ada masa masa tertentu kita ta ambil paper tu kan , time tuh la kami snapping . Kan dah cakap gila lensa . Budak yg gila lensa memang macam neh . View je lah ae , malas nak cerita panjang panjang .



Gambar first : Masa lepak dekat tangga . Almaklumlah kelas aku kan dekat tingkat4 . Kat atas tu kan macam kitorang sukahati nak buat apa . Cikgu pon ta jaga sebab kitorang kan ta ambil paper time tu .

Gambar second : Itu Nani & Rara (yg duduk kat atas) , Wafa & Eqa ( yg duduk bawah) . Aku ada tapi duduk dekat bawah lagi sebab tu ta nampak . Aku tengah buat aksi gila gila sambil berbual dengan member aku yg lain .

Gambar third : Kamithegeng dengan beg DOMOKUN . Saje saje nak plessing . Ta salah kan ? XD Saje tulis DOMO-CHAN , sebab aku suka nama tu .

Neh kan antara kenangan kenangan zaman sekolah . So kenalah grab the opportunity dekat sekolah , cari kawan jangan jadi kera sumbang . Semua neh kita akan ingat sampai bila bila , betul ta ?

No comments: