Cabaran Day 20 - Day 24

Assalamualaikum dan hai :)
Maaf kerana lama tak update .
Since minggu lepas dari Jumaat aku demam jadi tak dapat lah nak stay sampai pagi untuk update blog bagai .
Jadi sekarang aku akan satukan cabaran² yang belum aku lunaskan dalam entri neh .
Malas nak asing²kan dah , penat .
*naaaa :D aku suka buat ADDMATH*

Day 20 - Hari ke-20 , apa yang terjadi ?
Aku pun dah tak ingat apa jadi hari tuh .
So bantai je la , aku tak tau .
*asal ada je*
muehehehe :D

Day 21 - Benda yang wajib bawa bila keluar rumah
Apa ekk =='
Of courselah handphone *haihh , kalau tak ada handphone tak hidup kott*
Then money *tapi kadang² tak bawak pun*
Err itu je la kot yang wajib .
Malas nak bawa banyak² , bukan ada function sangat pon .

Day 22 - Tarikh² penting dalam hidup anda
First , mestilah birthday aku - 23nov95 *wishtawjanganlupa*
Mak ayah - 1oct , 10jun
Adik² - 30aug , 23nov
Si dia - 28august95
Buddies *ramai sangat so tak payah list ae*
Tu je lah , set tarikh banyak² buat apa .

Day 23 - Dream wedding
Alahai , dah satukan pulakk cabaran neh , kalau tak boley letak gambar .
Tapi takpe lah , aku cakap je perkahwinan idamanku :P
Kalau nak macam kat angkasa boleh tak -,-
*semalam TERtengok Nona , pastu ada wedding siapa entah kan , dia siap ada anak kapal bagai , pakai baju pramugara and pramugari lagi dia punya pengiring tu , awww sweet :')*
Kalau tak pun , dekat taman ke .
*best jugak kan , mesti tenang je nanti , suasana aman damai*
Bab kahwin² neh aku suka mencarut entah hapahapa daa .
Baik aku pergi topik lain sebelum aku bayangkan yang lebih grand , whoaaa :O

Day 24 - Tempat yang paling anda gemari untuk makan
Naaa , aku suka bila cerita makan *tapi badan maintain je woo*
Aku suka makan dekat KFC daripada McD .
*sebab KFC ada ayam goreng and cheezy wedges tapi McD tak ada*
Food junction dekat BP Mall .
*aku suka mee hot plate tu je , sedap woo , makan sorang² habis punya even benda tu mahal*
Tempat yang ada jual TomYam .
*marvellous lah*

Dah cukup cerita aku buat entri neh .
Aku suka mengarut , muehehehe :D
Nanti aku update tentang Hari Gerko and Sukan .
Kbye :)

No comments: