Day 16 - Guru Sekolah Anda Yang Paling Anda Suka

Second entry .
Aku akan buat empat cabaran .
Dan aku akan main taip je , tanpa ada gambar mungkin .
Dan entri juga akan menjadi lebih pendek .

Ramai guru yang aku suka dan senangi .
Tapi yang paling aku suka dan sayang sangat ialah Puan Rusiah Kasmin .
*ouh sorry , malas nak ambik gambar teacher*
Kadang² aku panggil Mama RK atau Mama Rusiah lah .
Kenapa aku suka dan sayang dekat teacher ?
Sebab dia dah ajar aku dari tingkatan1 .
Masa tingkatan1 dia ajar Geografi , bila naik tingkatan2 & tingkatan3 dia ajar Bahasa Inggeris .
Teacher sangat faham kami sebagai anak murid dia .
Walaupun dia garang tapi dia baik hati .
Lagi satu , kalau ada kemas kelas ke , Hari Terbuka ke , mesti teacher akan masak even masakan ringkas je tapi teramatlah sedap sebab teacher suka masak .
Sekarang , dah tingkatan4 neh , teacher tak ajar budak menengah atas , macam lain je bila kena ajar dengan cikgu lain .
Rindu nak belajar dengan teacher :'(
Huk2~


No comments: