Day 5 - Status Anda ? Relationship Anda ?

Assalamualaikum dan hello people :)
Good morning everyone , hope you guys have a nice day today :)
Sebelum tu , harap maaf kerana dah lama tak update blog .
Minggu lepas memang minggu yang sememangnya teramatlah sibuk selepas sambut birthday Mia tu .
Isnin dah sambut birthday Mia , Selasa busy dengan kelas , Rabu ada latihan kawad untuk hari Gerko , Khamis dah pertandingan kawad , Jumaat busy uruskan hari Gerko , Sabtu ada larian 1Malaysia dan Gerko , Ahad tersangatlah penat .
See , nak online sekejap pon tak larat . Sampai dah tertangguh segala cerita yang ingin diceritakan .
Jadi hari neh , aku on MC sebab sakit jatuh moto lagi hari tu . Ok , dah diam .

Nampak kan tajuk kat atas tu ? *kalau nampak , bagus*
Perlu ke tak ekk aku cakap apa status relationship aku sekarang ? *aku teramatlah sangat sedih*
Aku tak nak lah komen apa apa tentang neh .
Cuma aku nak cakap hubungan aku dan dia sekarang ada masalah .


Hubungan kami sekarang seperti tergantung . Awak , please dont break my heart ok . Saya sayang awak . Saya akan bagi masa yang awak nak tu untuk berfikir .
Dah la , aku takut bila aku cakap lebih lebih nanti orang akan menyampah pulakk *hati orang mana kita tao kan* kbye . Tunggu next entri , aku akan update banyak kot hari neh .

No comments: