Day 8 - Pergaduhan Paling Teruk Yang Pernah Anda Alami

Lagi lagi hello :)

Oke , sekarang nak cerita gaduh pulakk .
Kau orang pernah bergaduh tak ?
Tarik tarik rambut ke ? *kejadahnya main tarik rambut*

Oke oke , aku cerita terus je la ae .
Gaduh yang paling teruk masa form2 kot , antara aku dan ex aku . Semuanya sebab kawan kawan aku masuk campur . Kawan kawan aku nak backup aku je , bukannya apa pon . Tapi kan salah dia jugak . Siapa suruh dia main mainkan aku . Berani ar cari pasal dengan aku . Tapi time tu aku budakbudak lagi , so tak berani lah nak lawan kan . Kalau sekarang , mungkin aku akan lawan je . Apa aku kisah kan , haha XD *kita sebagai perempuan jangan takut dengan lelaki* Aku memang tak boleh nak lupa lah time dia tengking aku depan depan kawan aku kat dalam kelas aku , memang sungguh biadap sekali perlakuan dia kan . Tapi sekarang aku dah baik dengan dia , dah tak ada lagi gaduh gaduh . Cuma kami dah tak boleh nak rapat sangat macam dulu sebab kami masing masing dah ada orang lain . Harap dia bahagia dengan makwe dia tu je la .

Sekarang , aku nak cerita tentang gaduh main main pulak boleh ?
Saje nak memanjangkan lagi entri neh , bhahax ! XD
Tak ada apa lah sangat pasal gaduh main main neh .
Kau orang pernah gaduh main main dengan kawan kawan tak ?
Aku pernah tapi tak ada la sampai tangan kaki naik , cuma tangan tonjol kepala pernah la , dan perang mulut .
Dan bila berlakunya perang mulut tu , macam macam perkataanlah yang akan keluar for sure .
Tapi aku sukaa , haha XD
Weee~

No comments: