Raya Bersama Kawans Versi I

Assalamualaikum dan hai blogger :)
HAHA , tersangat lambat lah kan aku meng-update cerita untuk raya neh *kesah plak aku :P
Straight to the point je lah kan , dan taknak cerita panjang lebar .

Hari : Ahad
Tarikh : 4 September 2011
Perjalanan : Dari Taman Sri Sulong(Parit Sulong) ke Bukit Naning(Muar) ke Parit Jabong(Tongkang Pechah)
Ahli konvoi : Lelaki - Iskandar , Hafiz , Razien , Syukri , Nabawi , Shahruzi , Syafiq , Latif , Aliff
Perempuan - Fazeera , Nanie , Ain , Wafa , Puteri , Syafiqah , Damia , Izzaty

Ha neh nak cerita sikit la , sikit je .
Patutnya kan kami konvoi ramai ramai tu *konvoi seronok bermotoran* hari Sabtu , tapi disebabkan aku masih kat kampung kat Terengganu tu terpaksa ditunda . Itu pun ibu aku nak balik hari Ahad , aku merayu rayu ajak balik hari Sabtu . Nasib baik lah dapat pujuk , gerak dari Terengganu pukul 5.30 pm sampai Johor dekat pukul 2 am . Penat tak penat terpaksa redah je la , kalau tak masa bila lagi nak beraya *lepas tu kan dah naik sekolah so mungkin tak sempat* Jom tengok gambar , itu antara yang cantik je la di-upload untuk mencantikkan entri neh *bhahax , perasaan betul*





Sesungguhnya perjalanan hidup pada hari itu tersangatlah indah , ceria , gembira dan segalanya lah . Andai dapat diulang tayang pasti aku rakam punya la . Kami takkan lupa kenangan pada hari itu . Pada hari tu , kami merayap sejauh-jauhnya , bergotongan naik motor , ambil gambar gilaa gilaa . Harap tahun depan dapat enjoy macam neh lagi even kami kena hadap exam yang menentukan jalan hidup kami , SPM .

2 comments:

Notami said...

waa..raya sakan cik puteri kite sorg ni ye..huhu..

cik.Putri said...

ehee , haruslah .
raya cuma sekali setahun .