Sukan Sukan Dan Sukan

Ini mase sukan tahun 2010 tapi bukan muktamad lg la , ney tgh²  bersukan dan BENDAHARA num 2 oke .

Mesyuarat rumah sukan SMK Dato' Sulaiman telah diadakan pada hari Khamis - 6Jan2011 . Biaselah kan mesyuarat pilih AJK baru , yuran rumah sukan , latihan bile dan laen
² . Aku Biru atau Bendahara latihan hari Selasa & Khamis tp geng² aku latihan Isnin & Rabu . Huhuk~ Ta dapat nak merempit . Atoh ==' Tapi² naseb baek si dea pon latihan sama hari nan aku . Sayang kamo la pachi ;)  Dan dea kate nak lumba nan aku , aku cakap ta de hal . Hahak~ Sebenarnya aku suke merentas desa je sebab kite bebas buad ape je . Sukantara , sukan kecil & sukan besar aku ta suke sebab org tengok . Agaga :D Pelik² je kan aku neyh . Dah lah dulu , dah ta de idea lagi la . Till next entry ☺ .

P/s : BENDAHARA akan menjadi JUARA tahun 2011 neyh . InsyaAllah . Caiyokk ! Rumah biru the beshh lah .♛ 

No comments: