Cuti Maulidurrasul ☺

Hello² !
Haha . Guess what i did on Maulidurrasul holiday ?
Keluar pagi , tengahari balek kejap , petang keluar balek .
Sungguh ta reti duduk ruma ini buda . Hakhak~
Pagi tuh keluar sebab ada latihan sukan kat sekola .
Ape lagi bawa moto lah merempit . Huahuahua~
Just buad latihan lari 100m and lompat jaoh saje .
Then , around 9.30 a.m. cikgu bagi balek .
Tapi alang² dh keluar ta kan nak balek awal kan . Hoho~
Aku nan eqa pergi melepak kat port baru kitorang .
And ajak wafa , naseb baek dea nak keluar jugak .
Port baru tuh kebetulan dekat nan ruma si dea sygs , and kami sempat date sekejap . Ngehngeh~

Ha , yang neh gambar yang sempat diambil .
Aku with wafa comel <3


Then , araound 11.00 a.m. pergi makan² kejap dekat kedai ibu si dea .
Menu utama : Mihun soto separuh dan teh o ais . Haha~
Dalam pukol 11.30 a.m. kitorang gerak balek ruma aku .
Guess dorang buad ape ?
Online bergilir-gilir , maen congkak , lepak² , dekat 2jam jgk la kad ruma aku .
Layan sekejap gambar² kad bawa neh .

Location : Halaman ruma aku . Sekali imbas mesti engad hutan mana la kitorang pergi kan . Hoho~
Aku , eqa dan wafa . Adek aku jadi jurugambar tak berbayar .



Lepas snap² terus gerak ruma wafa pulak .
Melepak di sana .
Aktiviti kad ruma wafa : Edit pics , makan² , menyanyi a.k.a melalak . Haha~
Lepak ruma wafa dalam 3 jam .
Ouh agak best lar .
Sempat juga la snapping kad ruma wafa .
Tengok jum gambar² kad bawa neh .

Just aku with eqa . 
Took by wafa sygs .



Ta caye pulak gambar² neh boley shantekk macam neh . 
Bak kate sorang member neh , SEMARD seh gambarnye . Haha~
Segala link² yg ada kad gambar tuh ta betol , rekaan semata-mata .
Oke la , stop dulu .

No comments: