Lepas satu , satu !

Hey semue !
Disebabkan sesekali jeh update blog , so story banyak sikid lah .
Sekarang nak cerita pasal masalah yg melanda . *gaya mcm parah jeh >__<
Entah lah aku pon ta tao nak cakap macam mane .
Pening bile fikir balek pasal neh .
Tapi satu la , aku tao kao ta kan baca blog aku sebab kao ta tao aku ada blog . *bagoss

" Kalao dah salah tuh , tolong ngaku boley tak ? Kalao orang tanye , kao jangan nak putarbelit cerita boley ? Time kao jual cerita kt orang kao tak fikir kan . Bile dah sampai mcm neh kao cakap bukan kao yg cerita . Ha bagos sangad la tu . Teruskan usaha anda bercerita keburukan orang dekat orang laen ye . Kao engad buad cm tuh boley top la eh ? Sengaja nak cari publisiti jeh . Baru kena gertak sikid dah takod . Come on la , kate brutal . Jadah la kao neh . One more thing , kao buad macam² jangan engad aku diam je oke . Jangan sampai aku cakap kt orang rahsia kao . Aku tak kacaw kao , kao jangan nak sebok² hal aku . Get it ? Good . And kalao nak settle sangad , ta payah aa bawak member segala . Berani face to face , one by one la ."

Hmmp . Buad kepale aku makin pening jeh la . Huh !

No comments: