Sambut Birthday Eqa ☺

Ha , semalam dah janji nak masokkan gambar² masa sambut birthday eqa kan ?
Tapi sebelum tu cerita² dulu la .
Kitorang keluar rumah pukol 2.30 p.m. dari rumah aku .
Antara mereka² yg join event neh : aku and nanie sebagai perancang , latif and aindila sebagai sponsor , laen² wafa , damia , syafiq .
Kitorang yang girls neh sampai taman tuh pukol 3.00 p.m. , pastu nanie pergi ambek eqa . 
Sementara tunggu yang boys datang kitorang maen buai laju² . Hee~
Tengok la antara gambar² nye .

:: aku dan nanie ::

:: wafa dan aindila ::

:: wafa dating nan nanie bawah pokok :) ::

:: aku pula dating nan damia :) ::

While waiting for the boys , kami yg gurls neh konon² buad ta layan eqa .
Lepas tu an , eqa dh merajuk siap cakap nak balek lagi , padahal ta balek pon . Haha~
Dalam pukol 3.30 p.m. barulah boys datang .
Kitorang pon ready² buka tepung , air coke semue 
And BALING kat eqa . 
Malangnye dea dapad kesan dulu terus lari keliling padang tuh .
Peh , penat sey kejar atlet lumba lari neh . HAHA~
Sementara eqa balas dendam kad laen² , aku , wafa , nani , damia buka kek dan pasang lilin .
Gambar kek ada kad bawah neh .

:: cantekk tak ? tapi dh cacat sikid bunganye :

Then , bawa kek tu bagi eqa tiup dulu and potong . 

:: potong kek ::

Lepas tu , dengan spontannye nanie culit krim kek lap kad eqa .
Pastu , ta pasal² aku tengah snap eqa culit pulak kad aku .
Siot jeh minah neh .
Dah puas maen culit² duduk lepak jap .
Tengok birthday girl yang comot tuh . Haha~

:: kecomotan ::

Lepas tu , dalam pukol 4.45 p.m. kitorang konvoi 4 biji moto hantar eqa balek rumah .
Engadkan nak belanja tapi masing² macam² alasan .
Kad rumah eqa , kitorang masak² makan dan balek .
Giler happening lah semalam .
Enjoyy sangad² .

No comments: