Sukan Tara Part 1

Salam readers semue .
Hye , hello , ohoi ☺
Penatnye ! Nanti cerita kat entri laen nape penat ok .
Lama ta aku hilang tanpa khabar berita ?
Pon nanti cerita jgk .

Sekarang cerita sukan dulu .
Buad tiga hari , Selasa , Rabu dan Khamis .
Selasa-pagi , Rabu Khamis-petang .
Aku datang hari first je la ,dh aku buda belah pagi ta kn na pegi petang pulak an .
*mencarut , mengarut pulak dh . haishh 
Padahal ta buad pape pon - duduk² , gosip² , snap² .
Bedal la . haha .
Malas aa nak cerita panjang² .
Tengok je gambar² tingtong kitorang .

:: luar dewan *spontan jeh ::

:: take by intan ::

:: take by nani *tembam kn kami ::

:: bedal² ::

:: entah pape jeh kitorang posing ::

:: take by intan *kami with azman ::

Location : Dalam dan luar dewan .
Kamera handset jeh sebab tuh gambar kurang jelas .
Pasal ape aku kate part 1 ?
Nak tao ke sebab pe ?
Ok lah , aku cakap .
Neh baru snap² kitorang .
Buda² yg amek acara belom masok lagi .
Tunggu adek lia bg pendrive coz yg tu gune kamera dea .

P/s : soey kalao ape yg aku taip kt entri neh salah bahasa ke ape² la kan , almaklumla kepale nga pening , tired plusplus , ngantok teramat sangad . Adehh =,=

No comments: