Cikgu Marini's Wedding

Hey all ☺
Sory late update . Line ta berape nk elok lah . Tempat korg ta lambat ke ae ? HUHU~
Straight to the point lah , Cerita neh 2weeks ago .

Sehari sebelum wedding , aku ada kawad kat sekola . Pastu balek lepak ruma Wafa bincang pasal neh la . Aku nk cari moto laen kan , aku just suggest nak pinjam moto member aku . Tak masal nani suruh test tanya dea . Adess == aku cuma tolong dailkan jeh , pastu aku suruh Nani yg cakap pasal dea yg bawak aku . And fortunately , member aku baek tersangad bagi la pinjam moto LC dea . Wahh , really baek la u x) Then , sampai sekarang lekat nama 'pakwe LC' . HAHA~ Bila engad balek kelakar pulak ;p

Hari wedding . Nani pergi tukarkan moto nan pakwe LC tuh dengan moto Wafa . Kebetulan hari tuh dea nk p dating nan makwe dea . Dah tukar moto tuh , kitorang ready² nak pergi . Buda² laen semua dh tunggu kad Pt Sulong . Wedding neh kad Sri Medan . Kitorang konvoi 6moto . Masing² gotongan(laki perempuan naek semoto) except aku nan Nani jeh ta tapi tape kitorang naek moto baek punya . HAHA~ Syafiq-eqa(Lagenda) , Latip-wafa(Wave) , Wafi-farah(Ex5) , Zack-era(SuzukiSmash) , Syuk-intan(Lagenda) , Nani-putri(LC) ☺♥☺ But kitorang lalu jalan dalam sebab cepad sikid sampai . Around 1 p.m. kitorang sampai . P makan² and jumpa cikgu kejap . Tapi sempat lah tengok cikgu bersanding . Dan paling ta bole lupa , kitorang jadi tol dekad pelamin . Dapad RM2 , berbaloi la jugak kan datang jauh² , dapad duet ag . Fuhh , ta rugi la . Hee . Tengok gambar kad bawah pula lah .

:: tah mane-mane jeh korang tgk (prasan byk cmeraman la tuh) ::

:: sory kami conquer dlu sblm pngantin ::

:: finally , kami with bridegroom ::

Yang penting , kitorang had fun sangad² . Tak pernah taw kelua jauh² macam nih . And FYI , first time meh naek LC even bukan aku yg bawak . Hehe~ Till the next story .
P/s : Sory tade gambar buda² lelaki . Dea orang pemalu sekejap . Haha XD 

No comments: