Bad News !

MESEJ 1 - "Nak tao something ta ? Tadi aku pegi ruma Era bincang dengan Era . Ku cakap ku nak pergi camp tapi hati ta tenang selagi ta minta maaf kadd Kak Insyirah . Pastu aku pergi jumpa Kak Insyirah kadd sekola . Dea sound aku depan orang ramai . Dea kata akhir tahun korang ta kan dapad sijil pape .

MESEJ 2 - Aku tengah fikir sambil kemas barang . Mak aku suruh fikir bebaek . Dea kata aku pentingkan diri . Lau kita pergi camp habis la kawad .

MESEJ 3 - "Tolong datang sekola esok . Banyak benda kita nak settlekan . Pasal kawad lagi .

MESEJ 4 - "Sok kita berdua sekola ae ? Kita ta payah pergi camp . Lau aku pergi sekalipon hati aku ta tenang and rasa bersalah .

MESEJ 5 - "Tapi lau kao nak pergi aku ekod kao . Lau kao nak pergi English aku ekod . 

MESEJ 6 - "Aku ta nak hampakan mana2 pihak . Tapi aku fikir kengkawan kita .

MESEJ 7 - "Aku tadi pukol6 pergi sekola . Resah hati aku , Allah je yg tao . Kena sound lagi . Nasib ramai backup . 

Neh mesej² antara aku & Mia .

Aku malas nak cerita² terus je pada masalah yg aku hadapi sekarang neh . Macam mana lah ENGLISH IN CAMP boley dekad² pulakk masa dea dengan KAWAD KAKI ?  English Camp - 7 , 8 , 9 hb  Kawad - 12hb . Hancur siakk hati bila jadi macam neh . Dah lar nak pergi camp tuh esok . Duet , surat kebenaran semua dah bagi kadd cikgu . Lepas tu , tadi masa rehat Kak Insyirah jumpa kitorang popet² tak bagi kitorang pergi camp tuh . Lepastu pergi jumpa Cikgu Koko mohon² bagi pergi camp , cikgu dh nak bagi dh datang Kak Insyirah terus ta jadi . *Desperate gilaa kuasaaa! Jumpa pulakk dengan cikgu yg uruskan camp neh . Siap cancel nama lagi . Oke fine , dh cancel kira settle la kann . Bayangkan la settlekan benda neh sampai ta masok kelass add math . Hishh , sabar jelah . Pastu jumpa pulakk dengan buda kelas 1 . Dea org kata pergi camp , kitorang pon jumpa la cikgu lagi cakap nk pergi sampai kitorang paksa cikgu even tempat dh penuh . Tup² petang tadi Mia cakap dea org masok kawad pulakk . Cakap belit² buda² neh . Lau ada depan mata tuh aku dh pangg jeh . Tengok jelah esok ape jadi . Aku nak settlekan benda neh cepad² . Makin lama makin serabut pale otak aku fikir . Huhhhhh !

Maaf kalao kata² dalam entri neh kasar . Geraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmm !!!

No comments: