Hari Guru 2011

Hey readers !
Pada pukul 1.03 am aku mula menaip entri neh . Di waktu orang lain sedang enak dibuai mimpi aku pulakk keseorangan meng-online pagi² yang agak buta neh . Sunyi sepi jeh tapi aku suka , tak de lah orang nak kacau aku kann . Busann gilee kuasa 41 bila sorang pon kawan aku online , tadi masa mula² online ada gak lah sorang dua sekarang tak de . Hishh , dah memang waktunya orang tidur sekarang kao jeh yang menggedik nak online . HAHA~ :D

Balik ke tajuk yang asal , kat atas tu baru pendahuluan . *mcm buat karangan ler pulokk* Walaupon Hari Guru dah lepass tapi mungkin belum terlambat lagi kott untuk aku update story about this day . Macam² persembahan ada hari tuh antaranya drama , nyanyian , satu tak buleyy nak bla ada dikir barat . Macam tak kena lah kan , tema tahun neh kann 60-an tetiba ada pulokk dikir . Tapi tak dinafikan lah budak² dikir memang best lah . Sayangs aku tuh pon ada , saya suka tengok dia kat atas pentas hari tuh . Hee~ Dah malas lah cerita panjang² , tengok je gambar² kat bawah neh . Curi dari Pak Latip , kawan fesbuk .

: Neh budak form5 berlakon , acting diorang jadi der , sampai menang number1 :
: Neh budak batch aku , form4 berlakon jugak , terbaek jugak lah der :
: Time cikgu² nyanyi , lagu pe tah ta engat pulokk :

: Cikgu laki² pulokk nyanyi , Cikgu Shahrul kononya pemain gitar jalanan nak ganti Kasim Selamat :

: Pengetua and Cikgu Hailmy merempit naek vespa dalam dewan :

: Pentas yang telah didekorasikan :

: Eqa , Damia , Wafa , Putri yang menjadi penonton dan juri ta diundang :

: Wafa with Lia , budak comel :

Aku dah penat memerah otak untuk memberi idea tapi dia ta nak bagi bebanyak , so sekarang aku stop dulu story sebab tangan aku pon dah penat . Jumpa lain waktu .

No comments: