Second Week Exam

Masuk minggu kedua periksa otakku dah macam blurr² banyakk . Nak study pon macam nak ta nak jeh , pastu time periksa terkaku bila tengok soalan yang gampang macam siput sedut , ta tertulis oleh tangan akan apa yang sudah dibaca dan tertanya-tanya macam mana nak jawab . Sememangnya memang kental lahh . *adehhaii , apa yang aku merepek merabu meraban neh* haishh~ Sekarang nak jadi juri untuk kertas² periksa untuk minggu kedua neh .

KIMIA 2 : Memang wa cakap lu , susah tahap menyusahkan . Aku pon poningg tengok soalannya yang entah lahh . Dengan chemical equationnya , jisim molar lah , isipadu gas lah . Adeyy , pasrah je lah .

ADD MATH : Neh ta payah cakap lah , memang semulajadi dari tamadun Mesopotamia susah sangat . Aku pon ta reti nak buat macam mana . Kalau jalan kerjanya pendek jeh oke la jugak , neh berjela-jela sampai ta cukup kertas .

KIMIA 1 : Agak senang lah tapi masa dia bagi ta cukup siakk , lagi setengah jam nak habis masa aku baru buat sampai soalan 25 dari 50 . Bayangkanlah macam mana tergesa-gesa , tergopoh-gapahnya aku siapkan .

PRINSIP AKAUN : Gilee gempak kuasa 41 soalan dia . Ada senang ada susah . Dah lah KK ta imbang , banyak yang salah format kott . Entah apa jeh yang aku jawab untuk akaun neh . Ahh , bedal ! Janji jawab .

Tapi kann , periksa kali neh aku langsung ta tanya orang sebelah jawapan apa lagi orang nak tanya aku . Toyol pon aku ta buat taw . Tabikk ah kat diri aku *orang ta nak puji aku ye aku puji sendiri* kahkahkah :D Semua aku buat sendiri oke . Biarlah sesusah mendaki Gunung Kinabalu sekalipun soalan tuh aku try jugak buat sendiri . Itulah yang terbaik sebenarnya kann .

No comments: