Adik Adik Saia Yang Comel Gilaa !

Assalamualaikum dan Hello .

Gilakk ah aku tak tidur lagi . Jam dah pukul 1.32 a.m. bila aku start taip untuk entri neh . Aku kisah apa nak update pagi buta ke , tengahari ke , malam muda ke . Ini blog aku yang punya . Haha~ *mengarut dan mencarut pepagi* Aku melayan Tumblr , syok sangat dok reblog sampai tak sedar jam .
Baca baik baik , aku nak berceloteh kat sini . Aku tak buley lah nak tengok muka diorang yang comel gilakk neh lelama . SUMPAH , aku jealous akan kecomelan diorang berdua neh . Sekarang , kasi korang tengok dulu gambar diorang ehh .


Gambar satu : Mereka comel kan ? Kan aku dah cakap , dioranng neh besties tao . Selalu je bersama ke mana sahaja . Seorang comel , seorang lagi cantik . Padan lah tu kan . Hee~

Gambar dua : Itu Nawal Faiqah . Dia putih gilaa kan ? Cun je dia bila pakai shawl gaya Hana Tajima . Dia minat Yeosoeb dari kumpulan Beast macam aku jugak lah . Ngee~

Gambar tiga : Itu pula Aizatul Alyaa . Syok je dia tengok iPad kot . Dia manja orangnya .

Diorang neh baru je Form2 . Tapi haihh , kecil kecil cun sangat . Hehe~ Gambar gambar neh mintak dari Nawal . Kebetulan hari tu guna wifi dekat kedai mak dia , dan dia pon join kitorang sekaki , alang alang dia bukak netbuk dia , mintak jelah . Dah la , tak mao citer pepanjang lagi . Nanti diorang baca terkempis sekejap . Hehe~