No Wordless Wednesday , Im Gonna To Type And Story And Story :)

Assalamualaikum dan Hello :D

Orang biasa buat cerita WordlessWednesday(WW) hari neh . Sekarang kan tengah trend blogger update tentang WW neh , tapi setiap hari Rabu je la biasanya . Selalu orang letakk gambar je la , kan gambar menerangkan segalanya . *intro saje* Oke , tapi aku tak nak WW hari neh , aku nak story 2things or maybe 3things . Kalau rajin buat entri lain lain bagi setiap cerita , kalau malas gabung satu saje lah . Oke , sekarang malas nak mengarut panjang panjang . Actually , intro aku dah taip petang tadi , tapi member ajak keluar tu yang tak sempat nak habiskan menaip .

Cerita 1 : Keputusan KIMIA
Kenapa keputusan KIMIA yang jadi cerita ? Kenapa tak keseluruhan keputusan ? Aku malas nak cerita pasal keseluruhan keputusan , yang aku tao mungkin better dari Penilaian 1 . Kalau nak tao , tunggu Hari Terbuka Jumaat neh . Nanti aku cerita lah ae , taknak cerita sekarang , kasi suspen sikit . Oke oke , balek tajuk asal . First aku nak ucap syukur sebab aku antara 11 orang dalam kelas yang lulus Kimia even dapat D *kira lulus la tu kan , dah diam , baca je terus* . Aku pon tak sangka sebenarnya aku boleh lulus dan macam tak percaya 11 orang je yang lulus bila cikgu cakap semalam . Dah , taknak cerita lebih lebih , nanti dikatakan riak lah pulak kan . Aku nak selitkan sikit cerita AddMath . Haha~ aku gelak je kot walaupon sedih bila tengok keputusan AddMath . Sedih sebab dapat G *apakk ah , tak ada perasaan siakk minah neh , slamber dek dia je* , kelakar sebab naik 3 markah je dari Penilaian 1 dulu . *jadah je aku jawab AddMath*

Cerita 2 : Kena Panggil Dengan GPK1
Dushh ! Tak nak cuakk pulakk kan bila kena panggil dengan GPK . Nak tao tak sebab apa ? Sebabnya keputusan periksa budak budak kelas aku gilaa teruk kuasa tak tao nak cakap lah . Aku pon antaranya kot . Untung 1 je GAGAL . Tapi yang paling teruk Fizik dan Kimia lah . Cikgu bagi pilihan nak tukar ke Sains dan Sains Tambahan atau tak . Dan majoriti pilih nak tukar , tapi kalau ikutkan cikgu memang cikgu tak bagi tukar lah . Aku pon tengah confuse sebenarnya neh . Anyone , help me ? Cikgu cikgu pon dah tao pasal kelas kitorang yang nak kena bubar neh dan cikgu cikgu pon nasihat pilih ikut minat . *aku poningggg tak tao nak tukar subjek ke tak*

Aku malas nak kusutkan otak lagi . Cukup dulu lah kot cerita kali neh . Esok esok cerita lagi . Lagipon malam dah nak ke Subuh *haha , tipu je*




P/s : Horeyy ! Hari neh dari pagi aku ternanti nanti je trak polis sampai . Engat pagi lah kan sampai , petang rupanya . Aku happy dea sygs dah balik camping . Boleh jumpa lepas neh , dekat seminggu tao tak jumpa . HAHA :D *happy terlebih*


2 comments:

M Fizan said...

huhu..tak payah tukar..meh nak ajar :)

cik.Putri said...

reti ke nak ajar org neh ?