Cabaran Day 25 - 28

Assalamualaikum dan hai :)
Aku neh suka buat kerja tangguh² kan -,-
Malas betui aku lah nak update hari² .
Jadi sekarang , macam hari tu lah , empat cabaran dalam satu entri .
K , i'll start now , come on bebeh :D

Day 25 - Makna di sebalik link blog anda
Actually , aku tak tao nak bagi nama apa sebagai link . Neh pon aku main bedal jeh , aku tao tak best pon link aku neh , kalau nak dibandingkan dengan bloggers hebat kat luar sana tuh . Link blog aku simple like the owner lah . Tapi macam nak tukar link baru , apa ekk yang best , any suggestion ? :D

Day 26 - 15 fakta tentang anda
whoah ! Tak boleh banyak lagi ka ? Haihh -,-
Aku taip fakta tentang aku ikut apa yang terlintas di fikiran je lah ye .

+suka makan ayam dekat KFC
+suka bawak motor laju² bila tengah frust atau ada problem
+suka coklat cadbury black forest
+tak jahat tapi nakal
+suka tangguh kerja
+im johorean , tapi lahir dekat Selangor
+gila ambik gambar dan save dalam pendrive banyak²
+minat dengan benda yang warna pink
+adored gilaa dengan motor LC
+im the oldest in my siblings tapi perangai kalah kanak²
+tengah gila baca novel
+akan sayang seseorang tu dengan sepenuh hati
+suka bila berkumpul dengan kawan²
+suka akan sesuatu tapi tak boleh nak dapatkan
+kerjagila online sampai pagi

Day 27 - Makanan dan minuman kegemaran anda
Cerita bab makan aku memang suka lah , hihih xD
Aku suka makan ayam (itupun memilih oke) , mee hot plate , savoury waffle mr. magic , tomyam , mihunsup .
Minuman kegemaran aku pulakk chocolate ice blended , ABC , nestum susu sejuk .

Day28 - Hobi anda
Aigoo , cerita hobi pulakk dah .
Macam² aku suka buat nak² time bosan .
Aku suka online sampai pagi nak subuh dah , baca novel sampai tertidur , makan apa² yang ada sampai puas , merempit sampai ke mana² yang aku suka , ambik gambar sampai penat posing dan photographernya .

Aihh , penat dah menaip , sambung esok pulakk lah .
Sekarang dah pukul 2.52 am dah .
Nanti aku update gambar time sekolah dan birthday Wafa .
Kbye :)

No comments: