Cabaran Day 29 - Day 30

Assalamualaikum dan hai :)
Actually , memang nak update semalam , tapi dapat laptop malam , bukak facebook dan tumblr , lupa sampai .
*biasa aku layan blog pepagi buta*
Tinggal dua jeh cabaran yang belum dibuat dan hari neh 24 Julai 2011 hari last aku menyahut cabaran neh .
*satukan je , malas nak buat dua tiga entri*

Day 29 - Siapa anda 10 tahun akan datang
Mestilah seorang manusia yang berguna dan menabur bakti untuk negara .
*cehh , ayat tak boleh bla lah kan*
Menjadi seorang yang berjaya lah kot .
*aku tak tao nak jadi apa selepas cita² untuk menjadi doktor sudah terkubur*
Dah kahwin dan jadi isteri yang taat lah juga kot .
*naaa , gatal sehh*

Day 30 - Hari ke-30 , apa yang berlaku ?
Sekarang jam menunjukkan tepat 3.14 am .
Jadi aku tak tao lagi apa yang bakal berlaku esok .
Tapi sekarang aku rasa lega bila dapat siapkan cabaran neh walaupun tak ikut masa dia betui² .
*aku rindu si dia lah , wuwuwuwu*

Sekian untuk coretan kali neh .
Kbye :)

P/s : Seronok sambut birthday Myrul Sapiq dengan Nani(awek dia) , Raraa , Damia , Yaya , Fiesa , Juzaili , kawan Myrul . Kena tepung , kena kek , memang terbaek lah .

No comments: