Day 15 - Kalau Dapat Rm1juta , Apa Yang Anda Buat Dengan Duit Tu

Assalamualaikum dan hello :)
Tengok jam sekarang pukul berapa ?
Almost 3.05 am di saat aku mulai menaip untuk entri neh .
Ketika orang lain sedang enak dibuai mimpi aku masih bulat mata mengadap netbuk .
Tapi sekarang makin lama makin nak pejam mataku .
Walau macam mana pon aku tetap nak update jugak . *do i care*
Oke , RM1juta . Apa buat kalau dapat ?
Banyak tu 1juta , ada ke orang nak kasi free free .
Kalau aku lah dapat RM1juta , aku akan :

: Simpan dulu dalam RM1000 , kalau ada lebih simpan lah lagi :

: Aku nak renovate bilik macam neh , cantik kan :

: Beli handphone baru , SONY ERICSON XPERIA , aku nak aku nak woo :

: Akan shopping dengan keluarga dan kawan kawan dari bukak shopping complex sampailah nak tutup balik :

: Motor Wave mungkin , ini yang murah sikit :

: Atau LC , mahal sikit lah dari Wave kan , tapi kalau nak dua dua boleh tak ekk , jangan tamak woo :

: Wedges shoes , aku dah lama teringin nak beli wedges sebenarnya , tapi macam tak berkenan pulakk :

: Sandal , tak kisah la Nike ke Adidas ke , sekarang tengah trend pakai sandal macam gini kan :

: Last but not least , tunaikan Umrah dulu , patut gambar neh atas sekali , salah susun daa masa upload tadi :


Itulah antara benda yang akan aku buat kalau lah aku dapat RM1juta tu . Kau orang pernah pegang cash dalam tangan RM1juta ? Aku tao mesti tak pernah sebab aku pon tak pernah :P Bila kita ada duit macam macam kita boleh buat , tapi jangan sampai lupa daratan pulakk kan bila dah banyak duit . Sampai sini dulu lah entri kali neh . See at the next entry . Kbye :)

P/s : Asyik tak sempat je nak update masa celebrate birthday Mia hari tu , hangout Batu Pahat , hari Gerko . Pendrive pulakk dekat adik Zira . Adushh !

No comments: