Sambut Birthday Wafa

Assalamualaikum dan hai :)
Bulan Julai neh ramai yang lahir antaranya Nabawi(2Julai) , Wafa(20Julai) , Latip(21Julai) , Aika(24Julai) , Farisya , Nazifah , Amir dan siapa entah lagi . *malas dah den nak tulis tarikhnya , huh*
Since birthday Wafa jatuh masa hari sekolah , so kitorang decide nak sambut after school hour . Perancang semua neh Opiy lah . Dan mereka yang sama² menjayakan rancangan neh : Putri , Ain Lokman , Aindila , Syafiqah , Maizatul , Aina .
Kitorang pakat beli kek , tepung , serbuk kari , serbuk kopi , air 100plus nak tuang kat Wafa .
Jom , layan gambar dulu ^^






Gambar 1 : Kek sahaja . Biasa jeh kek yang kami beli , bukan nak makan sangat pon , so tak payah lah nak beli besar² kan .
Gambar 2 : Tu dia Wafa . Potong kek dengan penuh teliti dan habis kek tu di-potong²nya , padahal nak lap kat dia lebih .
Gambar 3 : Kena dah dengan tepung . Dikerjakan dek Opiy nan Mai , machi tu pon steady je berdiri kena tepung .
Gambar 4 : Gambar ramai² . Aina photographer untuk picxa tuh , macam kena buli jeh gayanya .
Gambar 5 : Aina again yang tak ada . Memang jadi photographer tak berbayar lah kau Na . Suka gilaa gambar tu .
Gambar 6 : Sekali lagi Aina tak ada . Kami memang gila snap , berGAMBAR itu best . Aksi bedal² jehh .


Penat tak penat hari tu memang penat lah . Kena jalan kaki dari sekolah nak ke taman permainan tu , nasib baiklah dekat je , nak ngelat dari kena tepung lagi , dah kena lari , penat dengan ketawa tak usah habaq lah , memang gila² punya ketawa hari tu . Wa cakap lu , gila enjoy lah hari tu . Tak apa lah bukan selalu dapat buat macam neh kan . Kenangan zaman sekolah neh der .
Pastu pesanan penaja , birthday siapa yang tak lagi siap sedia lah . Masing² pandai pulakk tu nak ngelat , cakap pergi holiday lah , balik kampung lah *itu aku punya excuse* . Macam² perangai budak sekarang . Tapi aku memang tak sabaq nak tunggu birthday aku sampai . Dan aku cakap kalau nak sambut , datang rumah je , kalau tak aku tak akan keluar rumah time birthday aku . *haha , aci kan*

Dah dulu lah , penat dah neh menaip , kalau ikutkan cerita tak habis lagi tu .
Oke , nanti bila dah dapat gambar sambut birthday Myrul semalam , aku sambung cerita .
Kbye :)

No comments: