Snap GileeKentang

Hai :)
Wuhuu , update lagi , winkwink ^^
Ini cerita hari Jumaat - 29 Julai 2011 .

Lokasi pertama : SMK Dato' Sulaiman terchentaa
Ahli candid : Putri Wafa Eqa Mia
Petang tu pergi sekolah nak pinjam baju dari budak 4SPM1 , nak pakai untuk pergi Johor Bahru esoknya . Janji nak keluar pukul 2.45 , tapi biasa la sampai rumah aku dalam pukul 3 *rumah aku selalunya jadi tempat menunggu* Eqa & Wafa naik JJK , Putri & Mia naik JLM *apa tu ? plat moto lah , nombor dia rahsia k* Then , gerak dari rumah aku dalam pukul 3.05pm , sampai selekoh nampak ada moto keluar dari Kg Pt Laman . Moto tu bawa slow je , Mia bawa la laju sikit . Bila dah dekat tu , aku tanya Mia "Mia , kat depan tu JLW ae ?" , Mia kata entah , aku cakap lah laju sikit "eh , betullah tu JLW" , lepas tu Mia potong moto & hon , tak lama lepas tu JLW tu kat sebelah aku & Mia , haa gila kamu sygs *JLW tu moto si dia saia* *dah lari tajuk pulakk* Dah sampai sekolah , terus masuk parking depan galeri . Pergi ambil baju dari budak 4SPM1 , then apa lagi time for SNAPSNAP lah . Tiga gambar dari atas gambar dekat sekolah .





Lokasi kedua : Tepi sungai Kg Pt Othman
Ahli candid - Putri Eqa Wafa Ain
Semata mata nak ambil gambar sanggup pergi hujung kampung cari port baik punya , HAHA :D Tapi tak apa la , bukan selalu pon dapat keluar jalanjalan macam neh . Naknak dah bulan puasa neh , memang kena kurangkan berjalan merempit bagai tu . Aku pon tak tao kenapa , tahun neh memang tahun gila candid lah sehh , asyik nak meng-candid jeh . Untung jeh tak ada DSLR , kalau ada tak lepas dari tangan agaknya . Everyday mesti keluar cari port baik , ambil gambar sampai tak ingat dunia kot , haihh macammacam ragam . Jom tengok gambar *malas nak upload banyak dan buat description*



Oke , sekian dulu untuk kali neh . Nak cerita pasal pergi JB pulakk . Memang gilaa ambil gambar dekat JB . Pemandangan cantikk la sehh . Tak puas woo :D

No comments: