[Untitled]

Assalamualaikum dan hai warga blogger :)
Sungguh lama cik.Putri neh tak storie morrie dekat blog dia neh kan . HAHA ;D Ai-em-sorry , laptop sudah diambil oleh ibunya kerana adik dia nak trial PMR minggu neh & taknak bagi adik dia mengadap bendalah tu lamalama . Dan sekarang cik.Putri neh terpaksa online menggunakan komputer yang tersangatlah lembab macam siput *sungguh seksa nak tunggu habis loading* Tak pernahpernah aku buat entri taktao nak letak tajuk apa , hari neh akibat ketiadaan idea aku letak je UNTITLED sebab banyak sangat yang aku nak cerita . Ish , esok dah Penilaian 2 ke ? Sememangnya aku teramat tidak menyediakan diri untuk menghadapinya . See , sekarang pon masih online lagi *Hey Putri , kau takreti nak offline ke , taksedar ae esok kau ada exam* ==' Dan aku pon menjawab "tengok muka aku , ada aku kisah" , hakhak :D Weh , esok ada Reka Cipta , aku kan dah drop subjek tu , perlu ke aku menghadapinya , aku TAKNAK lah ! Dah tutup cerita exam . Nanti malam lah aku study , JANJI punya lah .

kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini

Eh Putri asal kau letak lirik kat atas neh ? Hey aku punya suka nak buat apa pun dekat sini , kan blog aku , kau baca je diamdiam . Ha kauorang bijak tak , cuba teka lagu apa ? Hari tu sepanjang hari kat sekolah ada lah seorang kawan aku neh kan kerja dia madah nyanyi lagu neh je sampaikan aku dah terikut dah . Dan aku pun share la sikit bahagian korus lagu Ku Ingin Kamu - Romance Band . Oke , kenapa tibatiba aku selitkan lirik kat entri neh . Sebabnya sekarang kan aku rasa down sangatsangat . Semuanya kerana si dea . Kenapa dia sanggup buat aku macam neh . Kenapa dia sanggup tipu aku . Dia kata nak berubah , dia nak tinggalkan perangai dia yang lama tu , tapi aku tengok makin teruk je . Aku takkisah kalau dia nak cari lain , tapi tolong jangan tipu aku dan diri sendiri , takboleh ke dia jujur , ini tak setiap kali aku tanya mesti ada je alasan dia untuk mengelak dari menjawab soalan aku tu . Kalau dia jujur dengan aku , aku takkan rasa sakit hati macam neh . Dan takperlu lah aku kena tao dari orang lain . Aku bukan nak marah pun kalau dia terusterang dengan aku . Dia tao nak menabur janji yang seribusatu macam tu je tapi takpernah nak laksanakan . Awak dengar sini baikbaik orang nak cakap . Orang tao awak takkan baca blog orang neh sebab awak tak tao pon kan orang ada blog kan , lebih baik awak tak tao . Awak tao tak yang orang sayangs awak sangatsangat . Sanggupnya kan awak buat orang macam neh . Awak fikir orang takada perasaan ke , senangsenang awak mainkan perasaan orang ekk . Jangan ingat awak lelaki awak boleh buat sesuka hati . Orang dah saiko kat fesbuk pon takfaham lagi ke . Tak retireti nak sedar salah sendiri ke . Takkan nak tunggu orang cakap baru nak melutut minta maaf bagai . Masa tu kalau awak sampai menangis pun orang akan fikir banyak kali untuk maafkan awak . Biar awak tao macam mana perasaan ditinggalkan dan tak dimaafkan . Seriously , memang orang kecewa sangat dengan awak . Sedarlah kesalahan tu secepatnya k . Dan orang nak awak tao orang SAYANGs awak , En. J ♥

Setakat neh dulu cerita aku untuk kali neh . Nanti aku cerita lagi . Baibai , nak pergi menenangkan hati yang gundahgulana neh .

No comments: