Aku Rindu Kau la , gilaa!


Hello all :)
Hmm , kenapa la tetiba aku buat title macam tu . Entah la , sejak naik sekolah nie aku macam rindukan dia yang dulu sangat sangat . Dah la kelas sebelah sebelah , aku rasa macam aku tak sanggup nak tengok dia tapi nak juga tengok dia *err, macam mana tu kan, hikhok* Kami sekarang dah berapa nak tegur sangat , aku rindu nak dengar suara kau la ngekk , huhuk -,- Cuma bila aku lepak kelas dia time rehat ke kan aku ada juga la tercari-cari dia kat mana , dia buat apa . Macam pagi tadi , aku duduk berbual dengan kawan kawan aku tapi mata cari dia , and rupanya dia pun tengok aku dengan muka serius dia tu , terus aku lari larikan anak mata aku tengok tempat lain *segan oii* Dan aku sakit hati dan sedih bila tengok dia dengan orang lain , erghhh ;( Err , dah la , nanti kang aku cerita lebih lebih menangis tak berlagu pulak , huhu .



" Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku "
-Ombak Rindu-

No comments: