Untitled.

Assalamualaikum dan hai :)
Lama kan aku tak update blog nie , last update 21 September 2011 . Haha :D Yeah , tahun nie tahun genting untuk aku , SPM weh SPM , cuakk sehh , tolonglah aku tak ready lagi . Tahun baru , sekolah lama , kelas lama , budak budak kelas baru , guru kelas baru . Semalam latihan sukan dah mula untuk Biru , Merah , Kuning , Hijau . Semalam buat merentas desa je , takde la lari mana pun , banyak jalan je , lepas tu lama tak senam kan effect dia ummphh memang best , kaki kejang! Sampai sekarang still rasa sakit .
K taknak cerita panjang , aku update pun sebab kawan aku yang suruh *tak patut kan* . Dan mungkin buat sementara waktu sampai la habis SPM nanti akan kurangkan update blog dan online . Hmm :/ Update lagi nanti bila ada lapang .

P/s : Cerita terabur , hehe :D

No comments: